Vain Glory Opera - Tryggves RPG
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Vain Glory Opera - Tryggves RPG

Version 3.1
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Regler.

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Edward T.H Knarrenheinz
Admin
Edward T.H Knarrenheinz


Antal inlägg : 150
Age : 35
Location : Sundsvall
Registration date : 07-10-24

Regler. Empty
InläggRubrik: Regler.   Regler. Icon_minitimetis nov 13, 2007 10:22 pm

ForumRPG för nybörjare -

#1 Läs reglerna nedan.

#2 Välj rollspel

#3 Läs bakgrunden, så du vet vad det är för värld du kommer spela i.

#4 Skapa en karaktär utefter mallen och bakgrunden.

#5 Börja spela. Du postar helt enkelt i det ställe din karaktär befinner sig i. I posten beskriver du vad den gör osv.

Reglerna är som följer:

1. Admin, det vill säga jag, har alltid rätt. Jag har dessutom full rätt att guda-spela hur mycket jag vill om jag anser det nödvändigt eller om ni är för sega på att svara. Detta är i grund och botten min lekplats och ni får bara vara med så länge ni följer reglerna och respekterar mina beslut. For the wages of sin is death, som det heter.

2. Stavning och grammatik är inte a och o, så jag kommer inte var altför strikt på det. Men det finns en gräns. Ljudeffekter får inte heller skrivas ut.

3. Ni får inte ge andra spelare allvarliga skador eller döda dem utan deras tillåtelse. Kommer ni överens om det så ska ni underrätta mig innan. Har du inte fått svar på posten (av rätt karaktär) inom några dar så är du fri att göra som du vill, såvida han eller hon inte har en bra orsak. Du får inte heller styra andras karaktärer.

4. Läs igenom bakgrunden och följ den.

5. Dra inte fram bakgrundsfakta ur arslet utan att konsultera mig först.

6. Då jag är Japanofob är Japan kickbannat från alla rollspel om inte annat sägs.

Läs, älska, lär och lyd så jag slipper banna någon. Dessa gäller på alla rollspel på forumet, men det kan tillkomma specifika regler för specifika rollspel.

Fler regler kan tillkomma, men då kommer ni att underrättas. Diskussion om dessa regler sker endast i denna tråd.
Till överst på sidan Gå ner
 
Regler.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Vain Glory Opera - Tryggves RPG :: Allmänt :: Regler.-
Hoppa till: