Vain Glory Opera - Tryggves RPG
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Vain Glory Opera - Tryggves RPG

Version 3.1
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 DooM3 eller F.E.A.R.

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Cabal
Illvilig Mörkerman
Illvilig Mörkerman
Cabal


Antal inlägg : 62
Age : 34
Location : Forsa
Registration date : 07-10-28

DooM3 eller F.E.A.R. Empty
InläggRubrik: DooM3 eller F.E.A.R.   DooM3 eller F.E.A.R. Icon_minitimemån jun 16, 2008 7:14 pm

Både F.E.A.R. och DooM3 är ganska läskiga. Perssonligen tycker jag att det är läskigare med DooM3. Jag finner monster som hoppar på en i mörkret läskigare än små flickor.
Vad tycker ni?

Dagen till ära så har jag bytt bild! En blid på en odöd nazistzombie med goggles!

Jag är glad att vi har ett eget forum att diskutera grejs, hade jag postat det här på helgon hade jag bara blivit utskälld Razz
Till överst på sidan Gå ner
StoneFace
Illvilig Mörkerman
Illvilig Mörkerman
StoneFace


Antal inlägg : 43
Age : 36
Location : Näsviken
Registration date : 08-05-11

DooM3 eller F.E.A.R. Empty
InläggRubrik: Sv: DooM3 eller F.E.A.R.   DooM3 eller F.E.A.R. Icon_minitimemån jun 16, 2008 9:33 pm

Det är för att Helgon är fullt med egocentrerade arslen som inte tycker om våra forum Mad

Men iaf, jag tycker att F.E.A.R är lite bättre än Doom 3 mest för att jag faktiskt kan köra F.E.A.R på min lilla laptop utan att det laggar tongue . Nä men jag tycker mer om historien i F.E.A.R än i Doom 3. Sen så tycker jag inte om Doom 3's och Quake 4'as system då man ska trycka på knappar o så
Till överst på sidan Gå ner
Edward T.H Knarrenheinz
Admin
Edward T.H Knarrenheinz


Antal inlägg : 150
Age : 35
Location : Sundsvall
Registration date : 07-10-24

DooM3 eller F.E.A.R. Empty
InläggRubrik: Sv: DooM3 eller F.E.A.R.   DooM3 eller F.E.A.R. Icon_minitimemån jun 16, 2008 10:05 pm

Inte kört Doom 3, så F.E.A.R för min del.
Till överst på sidan Gå ner
Cabal
Illvilig Mörkerman
Illvilig Mörkerman
Cabal


Antal inlägg : 62
Age : 34
Location : Forsa
Registration date : 07-10-28

DooM3 eller F.E.A.R. Empty
InläggRubrik: Sv: DooM3 eller F.E.A.R.   DooM3 eller F.E.A.R. Icon_minitimetis jun 17, 2008 1:34 am

I see Razz Nu skulle vi ju faktist diskutera vilket som var läskigast tongue
Jaja. Det du säger om dator/knapp systemet johan, tyder på att du är för lat för att glo igenom datorer osv när du spelar doom3 Razz

Du borde skaffa doom3 får, även om du inte kommer tycka det var någon höjdare, så kommer du fortfarande tycka det är kul Razz Mehehe!

Vad tyckte ni var läskigast med F.E.A.R. då?
Till överst på sidan Gå ner
StoneFace
Illvilig Mörkerman
Illvilig Mörkerman
StoneFace


Antal inlägg : 43
Age : 36
Location : Näsviken
Registration date : 08-05-11

DooM3 eller F.E.A.R. Empty
InläggRubrik: Sv: DooM3 eller F.E.A.R.   DooM3 eller F.E.A.R. Icon_minitimetis jun 17, 2008 6:04 pm

Det läskigaste med F.E.A.R är de smygande sekvenserna med Alma och Fettel, istället för att hoppa fram snabbt så står dom och kollar på en från ett visst avstånd eller dyker upp mitt i ansiktet på en, som när man ska gå ner för en stege, först så står Alma där när man har "vänt" sig om då man ska börja klättra, sedan då man har kommit ner så kommer Fettel alldeles intill en. Det är det läskiga med F.E.A.R vad jag tycker
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





DooM3 eller F.E.A.R. Empty
InläggRubrik: Sv: DooM3 eller F.E.A.R.   DooM3 eller F.E.A.R. Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
DooM3 eller F.E.A.R.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Vain Glory Opera - Tryggves RPG :: Allmänt :: Off-topic-
Hoppa till: