Vain Glory Opera - Tryggves RPG
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Vain Glory Opera - Tryggves RPG

Version 3.1
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Hearts of Iron II

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Edward T.H Knarrenheinz
Admin
Edward T.H Knarrenheinz


Antal inlägg : 150
Age : 35
Location : Sundsvall
Registration date : 07-10-24

Hearts of Iron II Empty
InläggRubrik: Hearts of Iron II   Hearts of Iron II Icon_minitimemån jun 23, 2008 7:18 pm

Varför är det inte fler av er, era hedningar, som spelar detta underbara spel? Razz

Sitter med Gustav, han som Rumänien och jag kör Ungern, och karvar ut ett imperium på Balkan och i central Europa. Vi lyckades dessutom starta WWII två år för tidigt när Gustav körde över Bulgarien. Hur kan man inte älska ett spel som låter en mörda historien så besinningslöst?

Diskutera och fundera. Favoritlag etc.
Till överst på sidan Gå ner
StoneFace
Illvilig Mörkerman
Illvilig Mörkerman
StoneFace


Antal inlägg : 43
Age : 36
Location : Näsviken
Registration date : 08-05-11

Hearts of Iron II Empty
InläggRubrik: Sv: Hearts of Iron II   Hearts of Iron II Icon_minitimemån jun 23, 2008 7:45 pm

Att mörda historien har jag inget emot, det jag har emot är att jag inte ser 3000 man skjuta varandra till atomer. Det enda jag ser är kontinenter, land etc etc och 'en' gubbe som ska representera 3000 man som ställer sig vid gränsen och skjuter på en annan gubbe som ska representera 3000 man. Nä tack, Supreme Commander stuket är det som gäller för mig.

och ja, jag är en barbar tongue
Till överst på sidan Gå ner
 
Hearts of Iron II
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Vain Glory Opera - Tryggves RPG :: Allmänt :: Off-topic-
Hoppa till: