Vain Glory Opera - Tryggves RPG
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Vain Glory Opera - Tryggves RPG

Version 3.1
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Vendome.

Gå ner 
+2
Koutaa
franz frontline
6 posters
Gå till sida : Föregående  1, 2
FörfattareMeddelande
virusinjection
Bandit
Bandit



Antal inlägg : 19
Age : 36
Location : Hudiksvall
Registration date : 09-11-17

Vendome. - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Vendome.   Vendome. - Sida 2 Icon_minitimeons jan 20, 2010 4:04 pm

"Har ni en känslig mage, mäster Pajas?", Skrattade Renth med ett leende medan han gick fram mot bordet. Han hade lyckats skaffa sig grova oansenliga arbetarkläder i mörka toner och efter det hade hans dag varit lyckad. Nu var börsen full och hans humör var på topp. Han slog sig ner vid bordet. "Zerrtos var det visst?" Får jag lov att bjuda på något att dricka till din lilla måltid?" Renth log och kallade på en av tjänsteflickorna.
Till överst på sidan Gå ner
virusinjection
Bandit
Bandit



Antal inlägg : 19
Age : 36
Location : Hudiksvall
Registration date : 09-11-17

Vendome. - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Vendome.   Vendome. - Sida 2 Icon_minitimemån feb 22, 2010 9:24 pm

(har hela rollspelet dött? O.o)

Renth beställde en öl till Zerrtos och ett glas vin till sig själv var på han gav tjänsteflickan ett litet nyp i baken. Han brydde sig inte om att se efter ifall hon gav sitt med-tycke till detta utan vände sig istället mot Lemeon. "Av vad jag har lyckats avläsa ur rykten och gatudravel så verkar inte det vi söker finnas i staden. Däremot så verkar stadens adel besitta en del... intressanta skatter och tingestar som jag är sugen att titta lite närmare på.
Till överst på sidan Gå ner
franz frontline
Admin
franz frontline


Antal inlägg : 112
Age : 34
Location : Forsa
Registration date : 07-10-28

Vendome. - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Vendome.   Vendome. - Sida 2 Icon_minitimemån feb 22, 2010 9:34 pm

(det verkar lite så :S)

"ja, adelns ägodelar intresserar ofta." invände melek. "även om jag själv just nu har de pengar jag behöver efter lite vinstfull byteshandel."
Till överst på sidan Gå ner
Koutaa
Illvilig Mörkerman
Illvilig Mörkerman
Koutaa


Antal inlägg : 43
Age : 35
Location : mot den stora myrans väg vid den 55e stigen
Registration date : 09-09-24

Vendome. - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Vendome.   Vendome. - Sida 2 Icon_minitimetis feb 23, 2010 10:13 pm

"Så du tänker ta dej in i vendomes hov? HA!" utbrast Lemeon och tog en rejäl klunk kyld fruktvin. Med näven hårt knuten runt bägaren slog han ner den mot bordet så hela fruksoten var ommöblerad. "Jag är på pöjk. länge sedan knivarna fått användas." Fortsatte Lemeon som uppenbarligen glömt att han hade använt dem senast igår.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.rotten.com
virusinjection
Bandit
Bandit



Antal inlägg : 19
Age : 36
Location : Hudiksvall
Registration date : 09-11-17

Vendome. - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Vendome.   Vendome. - Sida 2 Icon_minitimeons feb 24, 2010 12:01 am

Renth skakade lite lätt på huvudet. "Säg mig...Visst var det Lemeon? Hade ni tänkt att storma palatset rakt upp och ner? eller kan ni tillämpa mer...diskreta metoder också?"Han smålog över sitt vin och kastade en snabb blick på Zerrtos som smaskade i sig sin frukost.
Till överst på sidan Gå ner
franz frontline
Admin
franz frontline


Antal inlägg : 112
Age : 34
Location : Forsa
Registration date : 07-10-28

Vendome. - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Vendome.   Vendome. - Sida 2 Icon_minitimeons feb 24, 2010 5:25 pm

melek satt tyst och lyssnade intresserat på samtalet medans han tände sin pipa. Elnor satt och sov på hans axel.
Till överst på sidan Gå ner
virusinjection
Bandit
Bandit



Antal inlägg : 19
Age : 36
Location : Hudiksvall
Registration date : 09-11-17

Vendome. - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Vendome.   Vendome. - Sida 2 Icon_minitimeons maj 26, 2010 7:42 pm

När alla hade somnat vid bordet passade Renth på att olla på allas dricksglas.
(dead forum is dead)
Till överst på sidan Gå ner
Koutaa
Illvilig Mörkerman
Illvilig Mörkerman
Koutaa


Antal inlägg : 43
Age : 35
Location : mot den stora myrans väg vid den 55e stigen
Registration date : 09-09-24

Vendome. - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Vendome.   Vendome. - Sida 2 Icon_minitimetor jun 24, 2010 3:33 pm

Lemeon log för sig själv när han diskret hade hade haft tigerbalsam runt dricksglaset.


(Jo dead forum is dead.)
Till överst på sidan Gå ner
http://www.rotten.com
Sponsored content





Vendome. - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Vendome.   Vendome. - Sida 2 Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Vendome.
Till överst på sidan 
Sida 2 av 2Gå till sida : Föregående  1, 2

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Vain Glory Opera - Tryggves RPG :: Spelvärld #1 :: Utux. :: Vendome-
Hoppa till: